2.3.2011

Alakerta auki

Ongelma nro1: laakeri on löysä, pyärii kuin hyrrä. Not good. Huomaatko kuinka
sludge trap on meistattu kiinni?



Bsan koneremppa on edistynyt, kun viime viikonloppuna avattiin alakerta. Jännitystä oli ilmassa! Alakerta osoittautui odotettua paremmaksi. Tätä murua on hellinyt Englannissa huolellinen kaveri! Mulla on tiedossa Bsan enkkujen rekkari ja meinaan laittaan A10-foorumille kyselyn pyörästä - ehkä löydän hellän mobilistin vielä elossa. Hyvää alakerrasta: ei suurempaa damegea, pelkkää 'normaalia' kulumista, mutta jakopään puoleisen kampiakselin päässä oleva laakerin pitäis olla tiukka kuin viulun kieli vaan sepä onkin löysä kuin hullun ruuvit. Kiertokangen laakerit olivat alkuperäiset!! Lievää kulumista niissä oli eli tilalle otetaan -10koossa olevat. Konerempan tilauslista on mittava öljypumpusta pulttisarjoihin ja tiivisteisiin. Onneksi satuin saamaan kahdeksan vuoden pätkätöiden jälkeen vakkari duunin niin laitetaan visa vinkumaan - kesällä vinkuu sit kumi :)